Szeptember végén óriási mérföldkőhöz érkezik a NetPincér, amely hamarosan teljesen új arculattal, foodpanda néven működik tovább. És, hogy ez nekünk miért jó? Egyrészt a technológiai újítások még hamarabb érkeznek majd Magyarországra, másrészt a magyar felhasználók országokon átívelően használhatják ugyanazt a megszokott mobilalkalmazást a Delivery Hero európai foodpanda országaiban. Nem kell megijedni: tulajdonosváltás nem történik és a lényegi elemek is változatlanok maradnak: a foodpanda a gyorskereskedelem hazai éllovasaként ezentúl is kiszállít majd szinte bármit, amire a megrendelőknek rövid időn, akár 30 percen belül szüksége lehet.
A felületek megjelenése átalakul az új márkának megfelelően, de a tavaly bevezetett weboldal és mobilalkalmazás is a megszokott módon működik tovább. A szolgáltatás szeptember végétől elsődlegesen a foodpanda.hu felületen és foodpanda appon keresztül lesz elérhető, egy ideig azonban még NetPincérként is ugyanúgy megtalálják a felhasználók.
Természetesen a foodpandával megmarad a cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere, és továbbra is együtt dolgoznak majd a több, mint 4300 szerződött futárpartnerükkel, hogy kiszolgálják a most már több, mint 2 milliós megrendelői bázisukat. Azt azonban garantálják, hogy a szolgáltatás ennél is tovább fog bővülni és fejlődni, és a foodpanda növekedni és terjeszkedni fog a jövőben Magyarországon: több száz új munkahelyet terveznek létesíteni és több ezer új futárpartnernek terveznek munkát biztosítani a beütemezett több milliárd forintos befektetéseiknek köszönhetően.
Az új márka bevezetésére a tervek szerint szeptember végén kerül majd sor, addig még NetPincérként vehető igénybe a szolgáltatás. A foodpanda márkaernyő alatt a cég saját, ma már 7 raktárból szállító élelmiszerüzlet-hálózata, a NetPincér market is átalakul, és a továbbiakban panda market néven működik tovább, sőt erős vidéki terjeszkedésbe fog ezzel párhuzamosan.
(Szponzorált tartalom / foodpanda)