A divatvilág legmeghatározóbb tervezőivel fogott együttműködésbe a brazilok ikonikus flip-flop márjáka, a Havaianas. A közös munkából született egyedi tervezésű papucsok online árverés keretein belül találnak gazdára, az aukcióból befolyt összeget pedig a Nők a Nőkért mozgalom számára ajánlják fel, hogy a szervezet munkáját támogassák a háborús és erőszakos övezetekben élő kirekesztett nők megsegítésében.
Mary Katrantzou, DSQUARED2 vagy Manolo Blahnik csak néhány név a divatvilág legkiemelkedőbb tervezői közül, akik idén a Havaianas-szal közösen álltak a Nők a Nőkért alapítvány támogatása mellé. A szervezet célja, hogy felhívják a figyelmet a háborús és erőszakos övezetekben élő kirekesztett nők helyzetére, és segítő kezet nyújtsanak számukra abban, hogy újraépíthessék életüket.
“Rendkívül boldogok és büszkék vagyunk a Nők a Nőkért mozgalommal létrejött együttműködésre. Az egyedi tervezésű papucsokon a divatvilág kiemelt alakjai dolgoztak, az általuk tervezett művészi motívumok a Havaianas márka vezető termékein köszönnek vissza. Bízunk a kezdeményezés sikerében és abban, hogy minél nagyobb összeggel tudjuk támogatni a Nők a Nőkért munkáját”- mondta el Merel Werners, a márka közép- és nyugat-európai, valamint afrikai régiókért felelős marketingvezetője. A limitált példányszámú papucsok online árverések során találnak gazdára.