Ébredj! Ilyen lehetőség nem jön szembe minden nap a Rádió 1-en: a héten Balázsék minden reggel három izgalmas kérdést tesznek fel, melyre ha hallgatóink jól válaszolnak, egy éven át nem csak a reggeli kávéjukat de az autójukat is feltankolhatják a MOL Fresh Corner-ben.
Játékunkról bővebben:
Ha Balázsék első kérdésére tudod a választ a MOL Fresh Corner kávészünetben, máris tankolhatsz 100 ezer forintért és tiéd lesz a 3 havi Fresh Corner kávé adag.
És innen már csak emeljük a tétet…
A részletekről bővebben a játékszabályzatban olvashattok!
Ugye érdemes lesz időben ébredni? Október 14-től tehát minden reggel a MOL Fresh Corner kávészünettel várunk, benne 3 meglepően friss kérdéssel, akár félmillió forint értékű üzemanyagért.
Meglepően finom! Elindul az új Fresh Corner kávékampány is:
A töltőállomásainkon található Fresh Cornereket már senkinek sem kell bemutatni. A koncepció 2015-ös indulása óta ma már több mint 700 helyen találkozhatsz a márkával a régióban. Idén ősszel pedig ismét kampányt indul a Fresh Corner népszerűsítésére az Európa szívében található országokban, így Csehországban, Magyarországon, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában és Romániában.
„A MOL új, marketingkampányának középpontjában a meglepően finom kávénk áll! A Fresh Cornerben minőségi kávéval várjuk a fogyasztókat, amelyeket mindig frissen főzünk és gondosan válogatott, olasz recept alapján pörkölt eszpresszó kávébabból készítünk. A kampány bemutatja, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő terméket: akár a meglepően krémes habú cappucinot vagy akár az intenzív ízvilágú espressot kedveli. A kávégépeink minősége pedig szintén garancia arra, hogy a vásárló olyan kávéélményben részesül, amire igazán vágyik.
A fő célközönséget a nagyvárosokban élő és az ingázó emberek alkotják. A kampány teljes körűen kiaknázza a rendelkezésre álló csatornákat, többek közt a televíziót, a posztereket, a plakátokat, az üzletekben elhelyezett reklámokat, valamint a digitális megoldásokat, amelyek mind a márka ismertségének és értékének fokozását szolgálják. Kövesd figyelemmel te is a kampányunkat és nézd meg alább reklámunkat, melyet októberben láthatsz a különböző csatornákon. Ajánld a Fresh Cornert családodnak és ismerőseidnek.”