A brit Vogue szeptemberi számában derül fény a részletekre. A kollekció a Meghan által pártfogolt Smart Works alapítványt is támogatja, amely a munkapiacra belépő és visszatérő hölgyeknek nyújt segítséget ruházkodásban.
“Amikor belépsz egy Smart Works üzletbe, akkor egy rakás ruha, táskák és cipők fogadnak. Eltérő méretek, színek, melyekből néha nehéz kihozni egy stílusos összeállítást. Hogy ezen segítsek, felkértem a Marks & Spencert, a John Lewis & Partnerst, a Jigsawt és barátnőmet, a divattervező Misha Nonoo-t, hogy tervezzenek velem egy kapszulakollekciót, mely a munkaruházat egy klasszikusabb változatát képviseli. Ráadásul a márkák beleegyeztek, hogy minden eladott darab után egy darabot jótékonyságra bocsássanak. Így részese lehetünk egymás életének, és emlékeztet minket arra, hogy együtt jobbak vagyunk.”
Meghan arra is kitért a Vogue cikkben, hogy öt hónapos terhesen kezdett bele ebbe az együttműködésbe a magazinnal, melynek ezúttal vendégszerkesztője is volt. Ez a szám mindig a legnagyobb az évben, hiszen ebben térnek ki az őszi/téli divat újdonságaira. A fenti híren kívül Meghan készített egy interjút Michelle Obamával, Harry herceg pedig Dr. Jane Goodall-al.
A borító különlegessége, hogy 15 különleges nő fotóját vonultatja fel, és köztük egy tükröződő felület is van, hogy az olvasó is közéjük képzelhesse magát, mivel Meghan szerint mindenki pozitív változásokat érhet el a saját környezetében.