A Kantar-Hoffmann országos közönségmérésének legfrissebb adataiból kiderül, hogy a budapestiek körében, a legfontosabb célcsoportokban piacvezető az adó.
Továbbra is nagyon népszerű műfaj a rádiózás – derült ki a Kantar-Hoffmann legfrissebb, 2018. III. negyedévét feldolgozó hallgatottsági adatokból. A rádiós piac vezető sales house-a, a MediaTime Kft. portfóliójába tartozó Rádió 1 és Retro Rádió éri el Budapesten a legtöbb hallgatót.
A fiatal felnőttek célcsoportjában, a 18-49 közöttiek körében és a 15-39 évesek korosztályában magasan tarol a Rádió 1, a Sláger FM a negyedik helyre süllyedt.
A kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 15 év feletti fiatal felnőtt korosztályban reggelente legyőzhetetlen az adó műsora, Balázsék a fővárosban és országosan is elsők, a hallgatók továbbra is Balázs, Feri és Jani poénjaira ébrednek legszívesebben. Cooky és műsora délutánonként szintén kiemelkedik a többi rádiócsatorna programja közül, a hallgatók imádják a francia lemezlovast és az általa játszott igazi mai slágereket.
A legmagasabb vásárlóerővel rendelkező, 25-54 év közötti AB státuszú budapestiek túlnyomó többsége szintén a Rádió 1-et hallgatja.