Szívesen felmarkolnád Balázsékkal a százezres nyereményeket? Akkor vár az Óriás Ajándékmarkoló!!!
Irány a megújuló Westend bevásárlóközpont, ahol november 4-én a Rádió 1 felépíti az emberi markológépek legnagyobbikát…
Teleszórjuk ajándékokkal teli dobozokkal, bennük több százezres okostelefonnal, többfunkciós takarítógéppel, százezret érő vásárlási utalvánnyal, neked pedig csak fel kell markolnod!
Találkozz személyesen Balázsékkal november 4-én reggel hat és 10 között, és próbáld ki mennyit bír a markod.
A Westendben a Millennium udvaron, a szökőkútnál találod majd Balázsékat, az alábbi bejáratokon tudtok bejutni a bevásárlóközpontba:
- Nyugati felőli földszinti (Eiffel kapu)
- metró szinti aluljáró kapu
- a Váci út felőli oldalsó kapu (Kabos kapu, főbejárat)
A Rádió 1-en Balázsék óriás ajándékmarkolójába az iPhone 11-et az iStyle, a van Bissel CrossWawe Cordless tőbb funkciós takarítógépet a Media Markt, a 100.000 Ft értékű vásárlási utalványt a C&A szállítja. A további nyereményeket a Kazar, a Kiehl’s és a Telenor biztosítja!
Megújul a Westend bevásárlóközpont
A főváros legnépszerűbb bevásárlóközpontja, a Westend idén ünnepli megnyitásának 20. évfordulóját. A születésnappal egyidőben a pláza jelentős megújuláson esik át: új irányt vesz a kommunikáció, számos új szolgáltatással és üzlettel várják a vásárlókat. A következő időszakban az épület bizonyos részeit – többek között a közel 50 vendéglátóipari egységet magában foglaló ételudvart – is felújítják.
Új tartalom, új forma
A Westend novembertől friss arculattal jelenik meg. A nyitás óta kétszer változott a bevásárlóközpont logója. A mostani megújulásra kiírt tenderen tavasszal az Avalanche Kreatív Ügynökség vitte el a pálmát: dinamikus arculatot és úgynevezett konténerlogót álmodtak meg a Westendnek. A koncepció remekül illeszkedik a tulajdonosok üzleti stratégiájához, melynek lényege, hogy a bevásárlóközpontot egy innovatív, személyre szabott és digitális megoldásokkal működő élményközponttá tegyék, ahol az élményt maga a vásárlás korlátlan lehetősége, módja és körülményei biztosítják.
A vásárlás új hulláma
Mind a házon belüli fejlesztések, mind a kommunikációs eszközök igyekeznek maximálisan kihasználni a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket. Az új logó a főbejáratok feletti homlokzaton digitális paneleken jelenik meg, mely lehetőséget biztosít arra, hogy az új arculati koncepcióba illeszkedően a Westend megjelenése kampányszerűen, vagy akár valamely helyi rendezvényre, világeseményre reagáljon. Így lehet például március 15-e alkalmából nemzeti színű, vagy a Mellrák világnapja alkalmából rózsaszínű is.
Megújul a bevásárlóközpont tájékoztatórendszere, ahol szintén a digitális felületeket kívánják előtérbe helyezni. Az új infopultban – mely november 2-ától várja a látogatókat – akár tableten is kiválaszthatjuk a keresett üzletet.
Szintén novemberben mutatkozik be az új Westend applikáció, mely már az első fázisban is egyedülálló lehetőséget kínál a vásárlóknak. A személyre szabhatóság és az egyedi kedvezmények sora mellett az alkalmazás letöltésével belépünk a Westend hűségklubjába, ahol nem vásárláshoz kötötten, hanem a látogatásaink után gyűjthetünk pontokat. A pontok azonnali nyereményekre vagy extra kedvezményekre válthatók. Az applikáció kényelmi funkciói a következő hónapokban folyamatosan bővülni fognak.
Születésnapi játékhét
A Westend születésnapi játékhetét november 4-10. között rendezik meg. Bár a ház idén megnyitásának kerek – huszadik – évfordulóját ünnepli, a rendezvénysorozat apropóját nem a visszaemlékezés és a 20 év summázása adja. Sokkal inkább az az új lendület, aminek fizikai megvalósulásával a következő hónapokban találkozhatunk. A Westend több mint 400 üzletével és 50 vendéglátóipari egységével Magyarország legismertebb bevásárlóközpontja. Piacvezető szerepét folyamatos fejlesztésekkel, bővülő szolgáltatásokkal és az optimális bérlői mix kialakításával továbbra is meg kívánja tartani.
A születésnapi játékhét kulcseleme egy 8x8x8 méteres óriás ajándékmarkoló, melyet közel 10 millió forint értékben töltöttek meg ajándékokkal.