Az együttműködés 2017-ig nyúlik vissza, melynek keretében a Hisense az első kínai szórakoztatóelektronikai vállalatként szponzorálta a 2018-as orosz labdarúgó-világbajnokságot.
A szponzoráció keretében a vállalat logója és a cég marketingüzenetei a katari foci vb helyszínein, valamint online felületein is megjelennek. A Hisense továbbá a FIFA egyik kiemelt támogatójaként idén októbertől a FIFA+ hivatalos applikációt is elhozta VIDAA-alapú új okostévéire (VIDAA U4.0 és feletti op.rendszer). Az alkalmazáson belül a felhasználók élő show keretein belül követhetik a meccs előtti és utáni beharangozókat/értékeléseket, továbbá számos egyéb tartalomhoz – köztük közel 40 ezer archív futballmérkőzéshez, interaktív játékokhoz és adatbázishoz – is hozzáférnek a jövőben. Az app bevezetésével a Hisense az első olyan gyártó, amelynek okostévéin működik a FIFA+ szolgáltatás.
Fatma Samoura, a FIFA főtitkára a szponzoráció kapcsán elmondta: “Nagy örömömre szolgál, hogy a Hisense-t a FIFA világbajnokság hivatalos szponzoraként üdvözölhetem, hiszen mindkét vállalat számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsuk a nézőink számára.
Jia Shaoqian, a Hisense Group vezérigazgatója amellett, hogy a vb-t a világ egyik legjelentősebb sporteseményének tekinti, hangsúlyozta, hogy az ilyen magas színvonalú sportesemények támogatása fontos lépés a Hisense számára a globális márkává váláshoz vezető úton.
A 2022-es labdarúgó-világbajnokságot november 21. és december 18. között rendezik Katarban. További információ a FIFA hivatalos oldalán olvasható: FIFA.com
A Hisense-ről:
A világ negyedik legnagyobb tévégyártó vállalata jelenleg több mint 90 000 alkalmazottal, valamint 16 ipari parkkal és 16 K+F központtal rendelkezik világszerte. A Hisense termékeit több mint 160 országba és régióba exportálják, a vállalat üzleti tevékenysége az alábbi területeket foglalja magába: multimédia, háztartási készülékek, intelligens informatikai rendszerek, valamint modern szolgáltatóipar.