Egészpályás letámadást indítottak a Mosolyogj 2 című horror marketingesei. A film hősnője Skye Riley, a híres popsztár, akit kísért a múltja, és dermesztő mosolyú emberek kezdik el zaklatni, ami tudjuk, hova vezet. Skye-nak, bár nem valós személy, van már saját honlapja, Instagram-fiókja, ott nyomul a korábban Twitterként ismert X-en, és lenyűgöző aktivitást fejt ki a TikTokon is. Sőt Skye-nak saját zeneszámai is vannak, legnagyobb slágere stílszerűen a “Blood on White Satin” című dal.
A Mosolyogj 2 virális támadása abba a trendbe illeszkedik, amelynek során netes platformokon cserkészik be a thrillerek és horrorok célközönségét, azaz a fiatalokat. Ha megoldható, szó szerint kétbites, kávészünetekben játszható játékokkal örvendeztetik meg a potenciális nézőket, mint például nemrég a Kokainmedve esetében. A világ legtöbb bevételt hozó filmje, a Super Mario Bros.: A film kampánya alatt pedig konkréten föl lehetett hívni Mario és Luigi brooklyni vízvezetékszerelő Bt.-jét a honlapjukon keresztül, hogy friss információkat adjanak a filmről. A trendet valószínűleg az Ideglelés – The Blair Witch Project indította el 1999-ben, amelynek honlapján nem magát a filmet, hanem a történet alapját képező rettentő horrormítoszt kínálták a felhasználóknak, akik be is kapták a csalit, hiszen a minimálköltségvetésű, reszketeg kamerával forgatott opusz negyedmilliárd dolláros bevételt hozott.
A Mosolyogj 2 – amely október 17-től látható a hazai mozikban – természetesen az első rész koncepcióján alapul, de Parker Finn forgatókönyvíró-rendező szerint nem az eddigi ötleteket ismétlik, hanem új, eddig fel nem fedezett irányban indultak el a nézők minél színvonalasabb rémisztgetése érdekében.