Beyonce új időszámítást indított a Renaissance-szal

2022.08.01. - 10:00
Queen B régóta várt új albuma egyben egy új, ihlettel teli, szabad, művészi korszak kezdete. A zenei kollekció, amelyre a rajongók hat éve várnak, Beyonce érzelmes, sebezhető, ugyanakkor szenvedélyes előadásával merész, érzelemdús szövegeivel, valószínűleg ugyanolyan sikert arat a kritikusok körében is, mint az énekesnő legutóbbi, 2016-os Lamonade című korongja.
Beyonce új időszámítást indított a Renaissance-szal

Beyonce minimális vizuális elemek mellett mutatta be a hetedik stúdióalbumát – a cél az, hogy a rajongók teljes mértékben a dalokra koncentrálhassanak, elmerülhessenek a zenehallgatásban és az album minden egyes pillanatát kiélvezzék. Nem véletlen, hogy az album első első körben singl-jéhez, a “Break My Soul”-hoz is csak egy minimalista liryc videó készült, illetve a néhány órája bemutatott hivatalos klip sem túl “mozgalmas.”

„Ennek az albumnak az elkészítése az álmodozás szabadságát adta nekem, és annak a lehetőségét, hogy elmeneküljek a nehézségek elől, amelyek most a világban uralkodnak. Megengedhettem magamnak, hogy kalandozzak egy olyan időszakban, amikor minden megtorpant. Egy olyan helyet szerettem volna létrehozni, ahol mindenki biztonságban érezheti magát, ahol nem ítélkeznek felette – egy helyet, amely nem akar tökéletes lenni, ahol nincsenek sötét gondolatok. Egy helyet, ahol szabadok lehetünk. Az album elkészítése egy csodás, kalandos utazás volt. Bízom benne, hogy ez a zene igazi örömöt okoz nektek, hogy ihletet merítetek belőle, hogy különlegesnek, erősnek és szépnek érezitek magatokat tőle” – mondta Beyonce az új album kapcsán.

A Renaissance-on az énekesnő nem akármilyen alkotógárdával dolgozott, többek közt The-Dream, Nile Rodgers, NOVA, NO ID, Raphael Saadiq, Mike Dean, Honey Dijon, Chris Penny, Luke Solomon, Skrillex, Beam, Big Freedia, Grace Jones és  Tems oltak Beyonce segítségére, hogy „újraértelmezze a zenét” – ahogyan a The Times of London jellemezte a Renaissance-t.

Fotó: Getty Images