A „These Walls” francia remixe a belga énekes, dalszerző és zeneszerző, Pierre de Maere új dalszövegével, valamint a háromszoros Grammy-díjas és hétszeres BRIT-díjas Dua francia nyelvű vokáljával lett teljes. Az új dal azt követően született meg, hogy Dua Lipa meghallotta a slágerét de Maere előadásában, és azonnal késztetést érzett arra, hogy felkarolja a feltörekvő zenészt.
„Amikor először hallottam Pierre verzióját a ‘These Walls’-ból, rögtön megfogott az a jellegzetes francia stílus, amit hozzáadott. Tökéletesen passzolt a dalhoz. Nemrég találkoztunk, hogy közösen újragondoljuk ezt a számot, és ez igazi öröm volt. Mindig is szerettem franciául énekelni, ez egy gyönyörű nyelv, és most izgatott vagyok, hogy megoszthatom ezt az új verziót, különösen a francia nyelvű rajongóimmal” – mondta Dua.
„Amikor meghallottam, hogy Dua tényleg hallotta az én változatomat a ‘These Walls’-ból, úgy érezetm, hogy én vagyok a legboldogabb ember a világon. De amikor megtudtam, hogy szeretne velem közös verziót készíteni, szóhoz sem jutottam. Hosszas beszélgetések után találkoztunk Londonban, hogy tökéletesítsük a francia részeket a dalban” – emlékezett vissza Pierre. „Amikor elkezdte énekelni azokat a sorokat, amelyeket a hálószobámban írtam, olyan eufóriát éreztem, és átéltem azt, amit csak tökéletes pillanatnak lehet nevezni. Teljesen szürreális élmény volt. Az egyes felvételek közötti szünetekben a példaképeinkről, a gasztronómiáról és Párizsról beszélgettünk. Nagyon büszke vagyok, hogy részese lehettem ennek a gyönyörű dalnak, Duával” – osztotta meg érzéseit a belga zenész.
A „These Walls” eredeti verziója Lipa legújabb, „Radical Optimism” című albumán hallaható, amely májusi megjelenését követően azonnal a slágerlisták első helyre került, 11 országban, köztük az Egyesült Királyságban is, ahol 2024 legsikeresebben debütáló debütáló albuma lett. Az USA-ban a Billboard albumeladási listájának élén kötött ki, a Billboard 200 listán a második helyen nyitott, így Dua karrierjének eddigi legjobb eladási hetét produkálta. A korong az Egyesült Állmokban a „kritikusok választása” lett a The New York Times szerint „Radical Optimism” „örömzene a fülnek”, míg a Variety „a pop hangzás örömteli robbanásának” nevezte.