Így nyer új értelmet Tiësto slágere

2024.09.03. - 12:01
A Grammy-díjas, hazai rádiókat is uraló ikon Tiësto, nemrég jelentette meg vadonatúj ’Hot Honey’ című kislemezét, Alana Springsteen közreműködésével, de máris kész leporolni és új lendületet adni ’Drifting’ című, tavalyi sikerének.
Így nyer új értelmet Tiësto slágere

A holland származású producer példaértékű karrierje során leleményes módon juttatta el tömegekhez az elektronikus zenét. A meglepetésfaktort a mai napig megőrizte, amit több millió követője, köztük a Spotify 47 millió havi hallgatója is alátámaszt, mellyel az 56. helyet foglalja el a zenei platform világranglistáján. A tavaly áprilisban debütált a ’Drive’ című nagylemezének letisztult egyben szexi hangzása Tiësto új védjegyévé vált. Az albumon vezető „The Business” című dal már több platinalemezt és több mint 1,7 milliárd streaminget halmozott fel világszerte, de a többi darab is hamar kiérdemelte a sláger megnevezést – köztük van a „Don’t Be Shy” (Karol G), a „The Motto” (Ava Max), a „Hot In It (Charli XCX),” a „10:35” (Tate McRaeve) és az „All Nighter” is.

A kritikusok által elismert kiadvány diadalaira, valamint legutóbbi listavezető sikereire építve, az előadó továbbra is feszegeti a határait és újraértelmezi a ’Drifting’ egyedi hangzását, olyan neves remixerek segédletével ,mint a KREAM, Jengi, Koven, SISTEK, Macon és Wildstylez. Ne hagyd ki őket!

Íme a remix változatok: