Lady Gaga meglátogatta a „Mona Lisá”t a Louvre-ban, majd nem találta túl mosolygósnak, elővette a rúzsát és azzal szélesítette ki a titokzatos mosolyt – a „vandalizmusról készült” videót az énekesnő és a híres francia múzeum is megosztotta.
Az énekes-színésznő, Harley Quinnként járt a Louvre-ba hogy „megrongálja„ Leonardo da Vinci mesterművét, ezzel népszerűsítve a Louvre új, „A bolond fugurái” című kiállítását amely a filmhez hasonlóan jövő hónapban debütál.
Lady Gaga éjjel surrant be a párizsi múzeumba, a vörös parókában, miközben egy kifejezetten a videóhoz komponált dalt énekel, amelyet Instagram és TikTok profiljain osztott meg – a dalválasztás nem véletlen, hiszen Gaga legújabb stúdióalbumán hallható, amely a múlt hét végén, a Louvre látogatása után jelent meg.
Amikor a Louvre vezetésének feltették a kérdést, hogy megfelelő-e az ilyen PR fogás, olyan időkben, amikor a klímaaktivisták célpontjai rendszeresen múzeumok műtárgyai, a Louvre-től hangsúlyozták, hogy a videó „pusztán fikció”, és tisztelgés Leonardo előtt, aki maga is megszállottja volt a mosolynak.
A vezetőség szerint a videóhoz egy külön képernyőt helyeztek el a vastag, 3,8 cm-es golyóálló üveg elé, amely védi a festményt. A rúzzsal rajzolt mosoly utalás a „Joker” kulcsjelenetére, amikor Harley Quinn meglátogatja Jokert, a lelki társát a börtönben.
A múzeumtól elmondták, hogy együttműködtek a Warner Bros. Pictures-szel, amely a filmet készítette, és a videót valóban a múzeumban forgatták.
Az elmúlt időszakban nem csak a Gaga filmes, de a zenei karrierjében is Harley Quinné a főszerep, Pénteken ugyanis piacra dobta a Harley Quinn ihlette albumát.
Miután Lady Gaga befejezte a „Joker kétszemélyes téboly” című film forgatását, nem volt kész elbúcsúzni karakterétől, Harleen „Lee” Quinzel-től, ismertebb nevén Harley Quinntől.
A popkultúra egyik legikonikusabb és legkaotikusabb alakja ihlette Lady Gaga új albumát, a “Harlequin”-t, amelyen Michael Polanskyval közösen producerként is dolgozott. Az új korong változatos, összetett, és egy olyan személyiséget dicsőít, amely élvezi a veszélyeket, a bizonytalanságnak él és elfogadja saját álmai gyönyörű káoszát. Ez egy olyan Gaga, amilyennek még nem hallottuk. Ez a “Harlequin”.
Az “LG6.5”-ként is emlegetett új zenei anyag, Gaga első jazz albuma Tony Bennett halála után. A „Harlequin” ügyesen ötvözi a különböző stílusokat, keverve a jazzt, a bluest, a punkot és a vintage popot. Gaga új életet lehel kedvelt dalokba, miközben a jazz iránti határtalan szertetét friss, avantgárd megközelítéssel párosítja.
A “Harlequin” Malibuban és a híres Palms stúdióban, Las Vegasban készült, és Gaga valamint Polansky világklasszis zenészeket, közreműködőket és hangmérnököket gyűjtött össze, hogy egy olyan albumot alkossanak, amely minden egyes hangjegyében megragadja Harley Quinn szellemét. Maga Gaga minden dal producere, régi munkatársával, Benjamin Rice-el közösen.