Sickick “Frozen” remixe már rögtön a feltöltését követően igen népszerű lett, annak köszönhetően, hogy a legnagyobb TikTok sztár, Charlie D’Amelio és maga Madonna is használták a bejegyzéseikhez.
Mára azonban ez a népszerűség rohamtempóban nő. A múlt hónapban Britney Spears használta a dalt az IG Reels-en a születésnapi bejegyzéséhez, milliós nézettséget generálva már a feltöltést követő első néhány órában. A TikTokon és az Instagramon Madonna slágerét Sickick-féle remixét egyre több luxusterméket, utazást, online játékokat, gasztronómiát, sőt animéket népszerűsítő profil használja.
A YouTube szintén nagyban hozzájárult a “Frozen” feltámadásához, a felhasználók által generált tartalmaknak köszönhetően, amelyekben Sickick remixét használják, valamint a különböző zenei médiumok YouTube csatornáján való gyakori felbukkanásával.