Négy év óta a legmagasabb nézettséget hozta az Oscar-díjátadó - tarolt az #Oscars hashtag a közösségi oldalakon

2024.03.12. - 15:16

Az idei Oscar gálát vasárnap este, az ABC televízió Walt Disney csatornáján közel 19,5 millió néző követte az Egyesült Államokban – számoltak be a világ hírügynökségei. Ez a nézettség négy százalékos növekedését jelenti az előző évhez képest, amikor 18,8 millióan kísérték figyelemmel a filmes világ legvártabb eseményét. A közvetítés a közösségi oldalakon is milliós interakciót generált világszerte.

Négy év óta a legmagasabb nézettséget hozta az Oscar-díjátadó - tarolt az #Oscars hashtag a közösségi oldalakon

“Úgy tűnik, hogy a fantasztikus győztesek, az érzelmes beszédek, az éneklő Ryan Gosling és a meztelen John Cena, a színpadon, minden, ami ahhoz kell, hogy az Akadémia díjátadója fantasztikusan sikerüljön” – írja Kevin Fallon a “Daily Beast”-ben.

Nam csak az amerikai tévénézők körében, de a közösségi médiában is az Oscar-díjátadó bizonyult a legnépszerűbbnek a televíziós műsorok között: 28,5 millió felhasználói interakciót generált, ami négy százalékkal több az előző évhez képest – számolt be az ABC.
Az #Oscars hashtag nem csak az Egyesült Államokban volt a legnépszerűbb közvetítés ideje alatt, hanem a világszerte a legtöbbet használt hashtag lett vasárnap – teszik hozzá az ABC-től.

Az Oscar gála nézettségi mutatója 1998-ban volt a legmagasabb, amikor a “Titanic” című film tarolt a díjátadón. Akkor több mint 57 millióan nézték az Oscar átadót a tévében. 2021-ben, a COVID-19 járvány közepén, volt a legalacsonyabb az Oscar díjátadó közvetítésének nézettsége, mindössze 10,5 millió nézővel.

Fotó: Pxhere