“Nyerd meg az életed” – “Squid Game” valóságshowt indít a Netflix

2022.06.17. - 10:00
A streaming-óriás bejelentette, hogy válogatást indít új televíziós valóságshowhoz, amelyet a sikersorozata, a “Squid Game” ihletett. Természetesen itt nem élet vagy halál lesz a tét, ahogyan a dél-koreai filmben. A nyertes ellenben csillagászati összegű pénzdíjjal távozhat.
“Nyerd meg az életed” – “Squid Game” valóságshowt indít a Netflix

A Netflix valóságshowjában a 456 résztvevő – akiknek a jelentkezését a világ minden pontjáról várják – több tucat játékban vesz majd részt, az utolsó „túlélő” pedig 4,65 millió dollárral hagyhatja el a show-t.
A streaming szolgáltató beszámolója szerint, a “Squid Game: The Challenge” (“Squid Game: a kihívás”) című valóságshow 10 részes lesz, és „ a televíziós valóságshow-k történetének legnagyobb egyösszegű pénzdíját kínálja.”

„ Amíg a részvevők vetélkednek egymással a különböző, az eredeti sorozat által ihletett, valamint meglepő újdonságokkal kiegészített játékokban, a stratégijukat, a barátágaikat és az akaraterejüket is próbára teszik, miközben kiszavazzák egymást.”

A valóságshowba a világ minden részéről várják a 21. életévüket betöltött, angolul jól beszélő jelentkezőket, akik 2023 első hónapjaiban, legalább négy héten át elkötelezik magukat a Netflixek .

A résztvevők száma – 465 –nem véletlen: visszautal a “Nyerd meg az életed” – “Squid Game” első évadára, amelyben a főszereplő, az utolsó túlélő a „456-os számú játékos” volt.

A tavalyi év sikersorozata, kétség kívül a dél-koreai “Nyerd meg az életed” – “Squid Game” volt, amely már a bemutatása első hónapjában rekordnézettséget ért el a 111 milliós nézőszámával. Az első évad izgalmas befejezése és a hatalmas népszerűség mellett, nem volt kérdéses, hogy lesz második évad. A legutolsó hírek azonban arról szólnak, hogy a produkció ötletgazdája és rendezője Hwang Dong-hyuk már a harmadik évadról tárgyal a Netflix-szel.
A “Nyerd meg az életed” – “Squid Game”, a Netflix legnézettebb produkciója lett: 1.65 milliárd streammel, már a bemutatását követő első négy hétben. A sorozat pedig azóta a TikTokot is meghódította a zenéjével.