A felperes állítása szerint a „Her Loss” reklámkampányát – amellyel Drake és 21 Savage a közösségi médiában 135 milliós követő táborát is megcélozta – teljes egészében a Vogue márkanév jogtalan használatára alapozták, valamint hamis fotókra, amelyek arra utalnak, hogy a két rapper hamarosan a magazin címlapján tűnik fel, az amerikai Vogue legendás főszerkesztője, Anna Wintour „szeretett támogatásával.”
„Minden hazugság. A Condé Nast semmihez nem adta az engedélyét” – áll a manhattani szövetségi bírósághoz beadott keresetben. A kiadó szerint a két zenész hamis Voge példányokat nyomtott, amelyeket a nagy városi csomópontokon terjesztettek, azokkal a plakátokkal együtt, amelyek a magazin tipográfiáját utánozzák.
A beadott keresettben megfogalmazottak szerint, a Vogue olvasóinak „kétségkívüli” megtévesztéséről van szó, nem csak a zenészek, de azon médiumok részéről is, akik Drake-et és 21 Savage-et a Vogue új címlapsztárjaiként mutatták be.
A két zenész ügyvédje, Larry Stein egyelőre nem kívánt reagálni az esetre, arra hivatkozva, hogy még nem ismeri a Condé Nast által benyújtott kereset pontos tartalmát.
Fotó: Prince Williams/Wireimage/Getty Images