A The Weeknd lett az első előadó, akinek egy slágere meghaladta a 4 milliárdos meghallgatást a Spotify-on. Ez a dal nem más, mint 2019-es „Blinding Lights”.
A kanadai énekes, dalszerző és producer negyedik stúdióalbuma, az „After Hours” második kislemezeként 2019 november végén megjelent „Blinding Lights”, hatalmas siker lett, meghódítva több mint 30 ország slágerlistáját, beleértve a Billboard Hot 100-ot, amelyet négy egymást követő héten át állt vezetett. A felvétel több rekordot állított fel, többek közt az amerikai kislemezlista Top 5-ös és Top 10-es mezőnyében legtöbb időt eltöltött dal lett, és egyben az első felvétellé vált, amely egy éven át a legjobb tíz között szerepelt. Végeredményben a „Blinding Lights” minden idők leghosszabb ideig a Billboard Hot 100 listáján szereplő felvétel lett.
Emellett 2020-ban számos díjat is besöpört köztük az MTV Video Music Awards-ot, UK Music Video Awards-ot, Billboard Music Awards-ot és a Juno Awards-ot. 2022. április 5-én az Egyesült Államokban gyémántlemez lett, miután több mint tízmillió példányt adtak el belőle
Jelenleg a „Blinding Lights”-nak köszönhető rekordja mellett, a The Weeknd a Spotify első helyezett előadója, havi 113 millió hallgatóval a platformon.
Fotó: Pari Dukovic