A videó megjelenésével egyidőben a fiúbanda a WeVerse nevű koreai közösségi oldalon üzent rajongóinak, azaz az ARMY-nak:
„A BTS antológia az eddigi történetünket meséli el, és egy új korszak kezdetét jelenti. A Proof három korongján rengeteg, a különböző éráinkból származó dalt találtok, köztük három teljesen újjal: így szerettük volna egyszerre megidézni a BTS múltját és jövőjét” – olvasható az oldalon.
A BTS legújabb kiadványából kétféle fizikai formátum lesz elérhető, mindkettőben 3-3 CD-vel. A compact verzióban egy booklet, egy random fotókártya és képeslap, egy mini poszter és egy diszkográfia-kalauz található. A keményvonalas rajongóknak készült, standard dobozban pedig 4 booklet is lesz (a The Art Of Proof, egy fotókönyv, egy Epilógus címet viselő kiadvány és egy szövegkönyv), emellett pedig egy hétdarabos fotókártya-készlet, egy random fotókártya és képeslap, valamint egy limitált szériás poszter is elfért a boxban.A streaming szolgáltatókra csak az első két CD anyaga került fel: a harmadik korong, amelyen eddig kiadatlan felvételek és demók találhatók, csak fizikai formátumban elérhető.
A Proof-ra három vadonatúj dal is felkerült. A Run BTS ugyanazt a címet viseli, mint az együttes évek óta futó saját műsora; a For Youth-t az ARMY-nak ajánlják; a Yet To Come-hoz pedig videóklip is készült.
A BTS 2010-ben alakult dél-koreai fiúcsapat; bemutatkozó EP-jük 2013-ban jelent meg 2 Kool 4 Skool címmel. A héttagú együttes eredetileg rapcsapatként indult (ketten közülük a BTS előtt underground rapperek voltak), ma már azonban elsősorban popcsillagokként ismertek. Legnagyobb inspirációjuknak Eminemet, Kanye Westet, Post Malone-t, Charlie Puth-t és a Queent tartják, ami némiképp megmagyarázza, miért próbálták ki magukat ennyire sokféle stílusban az évek során. Az elmúlt 9 év alatt gigantikus méretű rajongótáboruk alakult ki, amelyet ARMY-nak becéznek. Bár ez szó szerint hadsereget jelent, valójában az „Adorable Representative M.C. for Youth” rövidítése, ami nagyjából annyit tesz, hogy „a fiatalság imádnivaló szószólói”. Egyébként az együttes dalszövegei is gyakran fókuszálnak az összetartozás érzésének erősítésére; hogy megmutassák, senki nincs egyedül a problémáival. Érintenek társadalmi problémákat, a mentális egészség megőrzésének nehézségeit, a felnőtté válás során elénk gördülő akadályokat – és azt is, hogy mennyire fontos önmagunk elfogadása és szeretete, egymás támogatása.
A BTS eddigi fennállása óta több mint 32 millió lemezt adott el, ezzel pedig Dél-Korea valaha volt legsikeresebb együttesének számítanak. Szerepeltek a Time címlapján, és kétszer jelölték őket Grammy-díjra is.